2016. június 28., kedd

Prológus

"Aki focizott vagy aki valódi drukker, az tudja, a futball a győzteseké. Idegen a játék szellemétől például azt mondani, hogy inkább játsszunk jól, szépen, és veszítsünk, mint rossz játékkal nyerjünk. Nem. Nyerni kell. És ha nyerünk, azt úgyse lehet mindig rossz játékkal."-Esterházy Péter
Kerner Rebeka (Pécs,2002. október 20.) ismertebb nevén,Cherry McGerice 14 évesen került be Magyarország média köztudatába.12 esztendősen kezdett el a Youtubeon videókat közzétenni.A Mohácsi lány zsebpénzéből vett meg mindent.A lány amikor már volt,kb.100.000 feliratkozója,13 évesen kibérelt egy saját studiót magának,mely csak a videó készítésre szolgált.Beleadó lány.Mára Magyarország harmadik legnagyobb Youtubere,több mint 1.000.000 feliratkozóval szolgál.A lányra nagyon büszkék szülei is,mivel 2016. március 27.-én,több árva gyereknek is adományozott,valamint létre hozta a Mohácsi Gerice szeretet szolgálatot,melyben rákos gyerekeknek segít.Idén,nevezték az év fiatal hősévé,amiben 10%-kal lemaradt az első helyről.Rebeka nem csak a kamera előtt ügyeskedik,a sportban is remekül teljesít.Kézilabdázik,de a focit is nagyon jól vágja.Kiderült az is,hogy igazándiból ki miatt is kezdett bele "karrierjébe":Jacob Sartorius,az angol Youtube sztár és Dezső Bence,hazánk leghíresebb Vloggere inspirálta őt.
Frissítették: 2016.06.15

Na igen...Kb. Így ír le a Wikipédia.De,hogy én magamat?Soha nem írnám így le magamat.Igaz az,hogy minden valós tény amit publikáltak,de én azért nem így írnám le magam röviden.Egy átlagos tizennégy éves lány lennék.Igaz,hogy elég sok követővel rendelkezek a Youtubeon,de attól még nem vagyok más.mint a többiek.Találkoztam már a rajongóimmal,de OVS-en,vagy PlayIT-n sem voltam.Idén nyáron lesz az első,a nyaralás után.De egy kicsit vissza térek a vakációhoz,ugyanis idén,valami igazán különleges helyre fogunk utazni.Célunk Marseille,vagyis az EB.Rettenetesen izgatott vagyok,hiszen 44 év után,végre kijutott a válogatott.Őszintén mondva,eddig nem rajongtam a fociért,sőt...Utáltam.Nem tudtam volna,megnézni egy Real Madrid-Barcelona meccset,viszont amikor láttam,a Magyarország-Ausztria meccset,azóta valahogy érdekel.Ami pedig elnyeri tetszésemet,annak természetesen utána is nézek.Azóta pedig kenem,vágom a focit.Eleinte,amikor a szüleim bejelentették,hogy hova is megyünk nyaralni,nem nagyon örültem neki,most viszont...Tiszta extázisban vagyok,hiszen holnap indulunk!Ma van,június 16.Rettenetesen izgulok.Már be van pakolva.Amúgy egy hétre utazunk,viszont rengeteg cuccot viszek.Egy bőrönd a ruháknak,egy kisebb a szépségápoláshoz,egy pedig természetesen kamerákkal,és a videózáshoz szükséges dolgokkal van tele.Most,úgy nyolc óra körül lehet,holnap pedig reggel kilenckor indulok,úgy hogy a szokásosnál is korábban fekszek le.Vettem egy forró zuhanyt,olvastam egy kicsit,majd kilenc óra körül álomra hajtottam a fejem.

7 megjegyzés:

  1. Nagyon siess👌
    Már is imádom💗👌

    VálaszTörlés
  2. Aztapaszta!*-* EB, OVS, Youtube, foci, nyaralás?! Egyértelmű, hogy a legjobb blog lesz a világoon😍 Rettenetesen siess, komolyan, kulonben rossz vege lesz😂

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj!Ne kerlek ne bants����A kezemet legalabb hagyd meg������De amugy koszi es sietek������

      Törlés
  3. Uristen mar most imadom*-*
    Aztan nagyon siess,mert már most olvasnám!<33

    VálaszTörlés
  4. Azta ez fantasztikuuus❤❤❤
    Nagyon siess❤💗👏

    VálaszTörlés
  5. Hát mit is mondjak?
    De most komolyan??
    IMÁDOM, IMÁDOM, IMÁDOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés